Friday, January 29, 2016

Setelah Lama Bertapa..

Salam sejahtera,

Lama tak menjenguk blog ni. Rasa-rasa dah bersawang agaknya :D Jangan maraah naa.

Sekarang makcik bz ya ampun dengan seorang lagi budak kecil kat rumah. Membaking? Nak masak tengahari pun kena berhenti kejap-kejap :P Insyaa Allah, panjang umur makcik kongsi apa-apa yang patut lagi (bila ada masa). Buat masa ni layan dulu sedua tiga gambar yang tak seberapa sejak makcik lepas bersalin :P

Belgium cheesecake in slices

Do you miss me? :P Bahaha.. Perasan

9 comments:

sudipVSsenduk said...

Assalamualaikum.
Singgah sini kejap terus tertarik

Nana said...

rindu nak tengok kek hasil air tangan akak....

hazila hanafi said...

Terima kasih. Banyak info berguna yg saya dpt sejak saya berkunjung ke blog kak..

hazila hanafi said...
This comment has been removed by the author.
hazila hanafi said...

Terima kasih. Banyak info berguna yg saya dpt sejak saya berkunjung ke blog kak..

hazila hanafi said...
This comment has been removed by the author.
hazila hanafi said...
This comment has been removed by the author.
rosmizan abd rashid said...

Assalam zack...akak nk resepi kat atas tu..

Namrata Patel said...

Thank You for such amazing information. This is one of the best sites which provide all the details of related topics.
Examhelpline.com