Monday, February 13, 2012

Demam dan Check-up

Assalamualikum,

Beberapa hari ni badan tak sihat, asalnya sakit tekak je pastu sakit kepala, melarat jadi demam, batuk dan selsema. Minggu ni rehat, takde nak lasak sangat bereksperimen di dapur. Lagipun minggu ni ada appoinment dengan doktor pakar, checkup rahim dan nak tanya beberapa soalan berkaitan dengannya. Kalau ada info berkaitan ruptured uterus (rahim pecah) insyaAllah saya akan update masa ke semasa, kot ada yang sama kes dengan saya ni. Saya bukanlah doktor, jadi banyak benda yang saya tak tahu. Apapun, berserah segalanya padaNya, we don't know our future tapi mudah-mudahan janganlah kita berputus harapan. Apa yang terjadi atau bakal terjadi, anggaplah ia sebagai qada dan qadar yang Allah telah tentukan untuk kita...

Salam dari saya,
-Zack-

8 comments:

Kayu Manis said...

salam,get well soon..

rahel said...

Semoga cepat baek ya Zack..

balqees dairy said...

akak doakan Zack cepat sembuh

Zack said...

tq cinnamon, rahel dan kak balqees,

alhamdulillah bertambah baik dh ni, cuma tinggal batuk dan selsema. cuaca pn tak elok sgt, tu demam aritu kot..

marshita said...

get well soon!

Zack said...

tq Marshita, alhamdulillah nampaknya sudah makin pulih :D

Marina Ali said...

Assalamualaikum kak,terharunya baca n3 akak,saya tak lama lagi akan diczer pada 3/12/2012,first daughter n second,anak saya semua diczer,n the third daughter nie pun akan diczer,tapi saya yakin Allah SWT sebaik2 perancang dan pembuat keputusan.Akak jangan risau,sesungguhnya Daie akak akan menanti akak n suami dipintu syurga,untuk memberi syafaat kepada kedua ibu bapanya insyaAllah.

Zack said...

@marina: waalaikumussalam, akak doakan marina dan anak semuanya selamat, amin.. terima kasih atas doa marina, berat mmg berat apa yg akak tanggung akak tak nafikan, tp apapun berlaku Dia lebih mengetahui.. semua yg berlaku ada hikmah sebaliknya, insyaAllah.. apapun hati akak tetap bersyukur sbb ada seorg anak perempuan yg cukup sifatnya walaupun hanya dipinjam sementara :)