Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

8

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir & Batin dari kami, khususnya kepada keluarga yang berada di semenanjung. Tidak lupa juga selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-54~

8 comments:

Cendana Kasih said...

Selamat Hari Raya Zack..semoga Aidilfitri ini akan memberi kebahagiaan kepada anda sekeluarga. Selamat Hari Raya !!!

Zack Zachoes said...

Selamat hari raya CK :D terima kasih, semoga tahun ini memberi kebahagiaan kpd CK sekeluarga juga ^_^

Dan selamat menyambut hari merdeka~ "Metaa! Metaa!" bak kata anak sulung sy, hehe..

K.Nor said...

selamat hari raya zack! juga buat suami dan anak teruna zack tu gak ya.. maafkn k.nor andai k.nor terucuit rasa sepanjang kita kenal2.. eh.... baru sgt lagi kan usia perkenalan kita.. hehe.. seronok dapat mengenal zack di alam maya ni.. :)

Citarasa Rinduan said...

salam lebaran dan salam kemerdekaan buat family zack sklrg....

pic tu gambar semalam eik.. cantik..

Mr Lonely said...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

Zack Zachoes said...

selamat hari raya semua :)

Kak Nor, gembira dapat berkenalan dgn akak kat sini :) resepi2 akak sememangnya mantop~

Kak Ayu, aah gambar tu baru je ambil semalam. Saje edit2 buat macam kad raya. Ngee~

Mr. Lonely: Erk. TQ (I think)..

Cheq Sue said...

hai zack...arini sesi ngangkut kad raya... wahhhhh baru nampak muka tau...cute sesangat husband n wife ni... muda belia lagi..

Zack Zachoes said...

hai cheq su.. jom kita gantung kad raya ramai2. hehehe.. kitorg ni nmpk je muda belia, sbnrnya dh nk masuk era 30-an dh ni. muehehehe.. *terperasan muda kejap. auwww~*