Sunday, February 24, 2013

Kelas Bake and Deco 2

Assalamualaikum,

Alhamdulillah.. Selesai lagi kelas Bake and Deco 2 'Choc and Cheese' yang kali ke-3. Hehe, penat jangan cakaplah ye memang sakit tumir mak Taufiq ;p Banyak saya belajar dalam handling kelas, macam-macam dugaan dan halangan diperolehi ;p hehehe.. Apapun syukur alhamdulillah sebab dapat sampaikan ilmu manfaat pada orang, mudah-mudahan dapat digunakan sebaiknya.



5 comments:

Knor said...

selalu juga dtg sini..mencari ilmu dr zack..tak kisahkan..

Zack Zachoes said...

kaknor nak datang hari2 pn sy tak kisah ^_^ hehehe..

sufisayang said...

nak sgt g kelas zack tp apa kan daya nun jauh d seberang sana... klu lah di sini... tak kan ku lepaskan peluang ni...

Zack Zachoes said...

takpe takpe tunggu sy pindah balik smnnjg nnt >.< hehe.. insyaa Allah..

fiekah bap said...

Alamat kelas tu dekat mana??