Friday, September 23, 2011

Gambar Taufiq Baru Lahir

Just want to share..gambar-gambar anak sulungku masa dia baru lahir. Rupa arwah Nurfatihah Humairah macam Taufiq gak, cuma lebih bulat, putih ke'pink-pink'an, dan dah semestinya menyerupai seorang perempuan :)


Beberapa jam lepas Taufiq dilahirkan. Macam tak caya ni anak saya sendiri, bulatnya :P

"Taufiq, ni abah," kata En. Hubby

Taufiq dan datuknya masa jalan-jalan kat Semporna

Baru berumur 10 bulan masa ni..

7 comments:

Cheq Sue said...

budak2 laki ni kan time umur kecik 5 6 bulan dah nampak cam budak setahun dua... tgk taufik baru 10 bulan macam budak 2 3 tahun dah

cinnamon.com said...

comel,cute,putih..

Zack Zachoes said...

cheq sue: uih, hehe.. tula, besar kn? org sume ingat masa ni dh paling2 1 tahun lebih. padahal baru 10 bulan :P tp bila dh besar badannya tak mo naik lak T_T

cinnamon: terubat sikit rasa rindu bila tgk gmbr2 taufiq ni :)

K.Nor said...

mcm anak omputih! comelnyer :)

Zack Zachoes said...

kak Nor, mak abahnya mcm2 bangsa. arab, cina, melayu, indonesia :) tp lahir anak mcm mat saleh :P hehehe..

K.Nor said...

owhhhh.. patut la.. darah mix.. mmg bila darah parents mix, anak2 jd comel.. kulit putih dan cantik :)

Zack Zachoes said...

kak nor, kulit mmg putih cuma nk jaganya payah. kena gigit nyanmuk sikit je terus nampak. hehe..