Sunday, October 16, 2011

My New Toys~

3

Alhamdulillah, rezeki tahun ini. Tak sangka boleh dapat beli barang-barang di bawah, semuanya hadiah dari En. Hubby atas galakannya yang tak putus-putus. Mungkin ni salah satu cara untuk memulakan hidup yang baru, buang yang keruh ambil yang jernih. Mudah-mudahan dapat ku tingkatkan lagi daya kreativiti dan ilmu pengetahuan dalam bidang ini, insyaAllah...


Buku dari Chef Tan See Fong

Apparel chef dan beberapa alatan

Oven Elba 50 liter

P/S: Sesungguhnya dalam setiap kesusahan pasti ada kesenangan..

3 comments:

Cendana Kasih said...

betul tu Zack, bila kita sibukkan diri dengan hobi kita, secara tidak langsung dapat meredakan kesedihan di hati.. kita bukan nk lupakan dia, tp hidup perlu diteruskan. Meratap dan bersedih tidak memberi apa2 kebaikan kepada kita

Sbb tu akak sibukkan diri ambik tempahan kuih2..untuk lupakan perkara2 sedih , tp kadang2 menangis gak sambil buat kuih tu...ermm... pasang radio pun ok kot..
tp bila dh banyak sangat tempahan, demam lak badan ni...adoiii !!!

Citarasa Rinduan said...

assalamualaikum kak zack..

wah.. sukannya bila lihat kak beli buku, peralatan mmasak dan ada baju lengkap utk memasak..

tahniah....
moga kak sucess dan ceria2 selalu..
muahhh

Zack Zachoes said...

@cendana kasih: hehe, sekarang ni dah ada oven besar terasa malas pula nak baking2 :P sebab nak blk beraya tak lama lagi ^_^ hihihi.. tula, bila bnyk sangat tempahan leh demam kan?

@Ayu: hihi..saje, hepi2 sikit ;) tp kena belajar guna yg baru ni, sbb suhu dia mcm lari sikit la..terhangus lak keknya. rentung, meletup2 lg you~ hihihi..